Jsme účetní a administrativní kancelář. Specializujeme se na poskytování účetních a administrativních služeb malým a středním podnikatelům a právnickým osobám v celé České republice. Konkrétně se jedná o tyto služby:
- Zpracování a vedení účetnictví
- Mzdová a personální agenda
- Zastupování při komunikaci s úřady
- Zakládání společností
- Optimalizace administrativních procesů
- GDPR a ochrana dat
- BOZP
- Dále také administrativní podpora a služby virtuální asistentky
Mezi výhody spolupráce s naší společností patří především:
- Dlouholeté zkušenosti členů našeho týmu v tomto oboru
- Individuální přístup – každý obor podnikání má své specifické potřeby, proto ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně
- Všichni členové našeho týmu si prošli také podnikatelským prostředím, o to více tedy rozumíme potřebám našich zákazníků
- Zastupitelnost. Nespornou výhodou účetní kanceláře je zastupitelnost. V případě, že kterýkoliv ze členů našeho týmu vypadne, ať už ze zdravotních nebo jiných důvodu, nemusíte mít obavy o dodržení zákonných termínů při zpracování vaší agendy. Okamžitě je schopný jej zastoupit jiný člen týmu.
- Využíváme moderní technologie. Vaše data zpracováváme pomocí moderních softwarových řešení, díky kterým máte zaručeno, že vše je zpracováno v souladu s platnou legislativou
- Několikaúrovňová záloha a ochrana dat. Díky tomu předcházíme moderním hrozbám typu ransomware, které v mnoha případech způsobily nenávratnou ztrátu dat
Reference:
Mezi naše zákazníky patří jak malí podnikatele, tak i větší právnické osoby, jako například Dodavatel elektrické energie a plynu, spediční firmy, restaurace, právníci a obchodní společnosti. V případě potřeby rádi dodáme kontakty pro ověření reference.
Pokud by vás zajímaly další naše služby, nebo byste měli upřesňující dotazy, zodpovíme vám je na naších kontaktech. Naše služby vám také radí nezávazně představíme na osobní schůzce, v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.