mini akademie
pro začínající podnikatele
Proč manuálně přepisovat odpracované hodiny nebo z objednávek na e-shopu tvořit faktury? Propojte iDoklad s vhodným doplňkem a máte po starostech.
Všechny doplňky jsme pro vás vložili do přehledného Katalogu. V článku vám přinášíme výběr nejčastějších situací, kterým při podnikání čelíte. A přidáváme také řešení doplňkem.
Provozujete e-shop
Problém: Vypisujete manuálně všechny faktury k objednanému zboží, aby účetnictví bylo v pořádku.
Řešení: Propojení s oXyShopem. Žádná faktura za objednávku nebo řešení storna vám už neuteče.
Účtujete klientům odpracované hodiny
Problém: Evidujete si čas na jednotlivých zakázkách a na konci měsíce musíte počítat, kolik si máte vyfakturovat a za jaké projekty.
Řešení: Jakmile se pustíte do práce, zapněte Costlocker. Aplikace sleduje odpracovaný čas, zohledňuje vaše náklady a dá vám přehled o ziskovosti jednotlivých projektů. Všechna potřebná data navíc automaticky přenesete na faktury v iDokladu.
Fakturujete v terénu
Problém: Nemáte možnost vzít si s sebou do terénu počítač, na kterém běžně fakturujete. Na doklad si tak musí váš klient počkat – vystavíte ho, až když se dostanete k počítači.
Řešení: S mobilní aplikací iDokladu máte díky ukládání do cloudu přístup k vystavování faktur všude, kde chytíte Wi-Fi signál nebo mobilní data.
Užitečných doplňků je v katalogu mnohem více a další přibývají. Přidat můžete i svůj vlastní.
Jaký doplněk by vám ještě více usnadnil práci? Dejte nám vědět v diskuzi pod článkem nebo na Facebooku.
Související články
Automatizujte fakturaci na e-shopu díky propojení iDokladu se Shopify
Využívejte iDoklad naplno. Základní funkce v předplatném Zdarma toho umí víc, než si myslíte