Datum publikace 22. 03. 2019 Sdílet článek

Ovládněte iDoklad a ušetřete ještě víc času. S našimi výukovými webináři

Author Seyfor, a. s. 2 minuty čtení 0
Náhledový obrázek

Minulý rok v létě jsme poprvé odvysílali webinář pro začátečníky. Přibližně za hodinu jsme představili základní funkce iDokladu, nastavení a společně vystavili fakturu. Od té doby jsme oblíbený webinář už 5× opakovali. Tentokrát chystáme školení pro pokročilé uživatele, které naučíme správně nastavit automatické funkce. Přečtěte si o webinářích více.

Na telefonické podpoře, na Facebooku i na e-mailu jsou pracovníci naší zákaznické podpory připraveni zodpovídat dotazy uživatelů iDokladu každý pracovní den od rána do večera. Zjistili jsme ale, že se nám některé otázky opakují a že uživatelé často nevyužívají funkce, které jim mohou usnadnit práci.

A tak jsme se rozhodli tyto funkce ukázat na webináři.

Představujeme funkce v praxi a odpovídáme na dotazy v reálném čase

Díky platformě Livestorm uvidíte každý pohyb myší našeho lektora v iDokladu a snadno si tak každou funkci osvojíte. Zároveň v průběhu webináře odpovíme na všechny vaše otázky k tématu. Platforma, na které budete video sledovat, je samozřejmě v češtině.

Během 45 minut tak získáte know-how o funkcích iDokladu, které byste si jinak museli osvojit sami.

Webináře vede teamleader konzultantů iDokladu Jiří Malý.

Webináře vede teamleader konzultantů iDokladu Jiří Malý.

Po skončení webináře vám pošleme link na video, takže si můžete vše pustit zpětně a nehrozí, že byste některý z představených postupů zapomněli.

Další téma? Automatizace

iDoklad odvádí spoustu každodenní fakturační agendy za vás. Mnoho uživatelů ale neví, jak jej správně nastavit.

Jak na to představíme na webináři pro uživatele s některým z našich předplacených předplatných s názvem Fakturace bez obsluhy.

Které funkce se na něm naučíte nastavit a používat v praxi?

  • Automatické vystavování pravidelných faktur.
  • Automatické spárování došlých plateb z banky s fakturami.
  • Rozesílání automatických upomínek opozdilcům.
  • Automatické poděkování těm, kteří platí včas.

Webináře se můžete zúčastnit

Napište nám, s čím vám máme pomoci příště

„Představili jsme rozhraní iDokladu začátečníkům, pokročilým uživatelům brzy ukážeme, jak si iDoklad plně automatizovat. A co příště? Napište nám, čemu by se měl věnovat příští webinář. Rádi téma zpracujeme,” říká Jiří Malý, který webináře vede.

Napište nám návrhy do komentářů pod článek, na Facebook, nebo na e-mail info@iDoklad.cz a do předmětu napište „téma webináře”.

Související články

Automatizujte fakturaci na e-shopu díky propojení iDokladu se Shopify

03. 10. 2024 2 minuty čtení 9
Přečíst článek

S tupou sekerou strom nepokácíte – používejte správné nástroje a podnikejte naplno

19. 06. 2024 1 minuta čtení 0
Přečíst článek