Přímo z iDokladu můžete od teď odesílat poděkování za uhrazení faktury svým klientům. Připojte k němu třeba přání pohodových Vánoc. S novinkami v iDokladu potěšíme také uživatele, kteří vystavují prodejní doklady. Přečtěte si, co je nového.
Posílejte poděkování za úhradu automaticky
Každý podnikatel ví, že uhrazená faktura není u některých klientů samozřejmostí. Proč tedy klientům za včasné uhrazení nepoděkovat a nezvýšit šance na to, že příště opět zaplatí včas? Poděkování můžete odesílat rovnou z iDokladu.
Kromě zlepšení vztahu se zákazníkem poděkování klientovi také potvrdí, že platba v pořádku dorazila na váš účet.
Máte dvě možnosti, jak poděkování odesílat:
- Automaticky. Poděkování klientovi iDoklad pošle na základě spárovaných bankovních výpisů s fakturami (pro spárování iDokladu s bankou potřebujete minimálně předplatné Oblíbený). Stačí si v Nastavení – Prodej zaškrtnout Zasílat poděkování za úhradu. V momentě, kdy iDoklad zaznamená, že vám na účet přišla platba spárovaná s fakturou, automaticky odešle poděkování na e-mail uvedený na faktuře.
Předmět i text automatického e-mailu si můžete upravit v Nastavení – E-maily a připojit třeba přání klidných svátků.
V šabloně můžete využít zástupné znaky jako ve všech ostatních automatických textech, například pro číslo faktury, částku nebo datum.
- Ručně. Toto poděkování je dostupné i uživatelům s předplatným Zdarma a Základní. Můžete jej odeslat vždy, když zatržením checkboxu označujete fakturu jako uhrazenou.
Nebo zpětně na detailu úhrady faktury tlačítkem Poděkovat.
Vystavujte prodejky v cizí měně
Pro ty, kteří v iDokladu vystavují prodejky, jsme připravili hned dvě vylepšení:
Související články
Propojte iDoklad s dalšími službami a podnikejte efektivně
Přijatou fakturu dostanete do mobilu za pár sekund. Vylepšujeme mobilní aplikaci