Datum publikace 27. 02. 2014 Sdílet článek

5 on-line aplikací, které šetří váš čas i nervy

Author Seyfor, a. s. 2 minuty čtení 0
Náhledový obrázek

Zapomenuté úkoly, ztracené papírky s telefonními čísly nebo hodiny organizačních telefonátů s kolegy občas potrápí každého podnikatele. A někdy úplně zbytečně – na internetu totiž existuje spousta chytrých služeb, které se na odstraňování podobných problémů přímo zaměřují.První úkol – mít v pořádku faktury – máte, předpokládáme, splněn. Teď je čas pustit se i do dalších oblastí:

Pořádek v poznámkách

Springpad: elektronická asistentka s dokonalou pamětí

To-do listy, úkoly, tipy na filmy, recepty, momentální nápady a desítky dalších typů informací umí efektivně spravovat služba Springpad. Výhodou je propracované sdílení jak s přáteli, tak s veřejností.

Samozřejmostí je přístup z jakéhokoliv zařízení – od počítače po chytrý telefon. Sprinpad je také kompletně zdarma.

springpadSpringpad funguje i jako sociální síť – inspirace můžete najít i u dalších uživatelů

Evernote: potvrzeno 80 000 000 uživateli

Jedna z nejrozšířenějších cloudových služeb na světě, Evernote, je rychlým a jednoduchým (ale zároveň propracovaným) systémem pro ukládání a třízení poznámek (psaných, obrazových i zvukových). Rychlé vyhledávání usnadňují tagy, rovněž propracované je i sdílení – jak na sociálních sítích, tak v rámci Evernote nebo veřejně.

Základní verze Evernote je zdarma, za pokročilé funkce (lepší sdílení, offline přístup k datům, více místa atd.) si pak připlatíte (aktuálně od 5 EUR měsíčně).

evernote

Projektová práce v týmu

Redbooth: už žádné zapomenuté úkoly

Ještě před pár týdny byl znám jako Teambox. Teď jej ale najdete v novém a pod názvem Redbooth – systém pro přehlednou týmovou práci s projekty a úkoly. Redbooth umí pracovat s termíny, přílohami i evidencí času.

Do 5 uživatelů a 5 aktivních projektů je Redbooth zdarma; větší organizace a pokročilé funkce (např. integrace s Dropboxem, HD videohovory, chat atd.) si už musíte připlatit.

redboothZákladní dashboard služby Redbooth

Basecamp: máme se na co těšit

Když 37signals oznámili, že se přejmenovávají na Basecamp, a veškerou svou energii budou už nadále vkládat pouze do něj, vyvolali v oborové komunitě malou senzaci.

Basecamp je s více než 15 miliony uživateli totiž zřejmě nejpoužívanější službou pro řízení projektů. Nabízí vše od sdílení dokumentů po to-do listy a historii veškeré komunikace. Je jednoduchý, přehledný a všichni jsou zvědaví, jakým směrem se bude dále ubírat. Jediná nevýhoda – není zdarma.

basecamp

Evidence času

Tady nemá smysl hledat alternativy – jednodušší, pružnější a efektivnější nástroj na evidenci času než Toggl nejspíš nenajdete.

Funguje jednoduše – do pole v aplikaci napíšete, co právě děláte, a stisknete start. Činnosti můžete snadno přiřazovat k jednotlivým projektům a klientům, Toggl samozřejmě umí i detailní reporty.

Máte i vy nějaké osvědčené on-line pomocníky? Podělte se s námi o své tipy, rádi je vyzkoušíme!

toggl

Související články

Zahoďte krabici od bot: účtenky nyní snadno evidujete v iDokladu

11. 12. 2024 1 minuta čtení 91
Přečíst článek

Propojte iDoklad s dalšími službami a podnikejte efektivně

19. 06. 2024 0 minut čtení 2
Přečíst článek