Našim klientům poskytujeme komplexní servis v oblasti vedení účetnictví, personální agendy, zpracování daňové agendy a ekonomického poradenství. Klademe velký důraz na využívání moderních technologií, při zachování osobního kontaktu s klienty.
Náš tým tvoří odobrníci s mnohaletou praxí a zkušenostmi z mnoha různých oborů. Mezi klienty máme drobné živnostníky i střední firmy z různých koutů republiky.
Zajišťujeme:
- vedení účetnictví, daňové evidence
- zpracování mzdové agendy
- komunikace s finančími úřady, ČSSZ, ZP, součinost exekutorům
- statistické výkazy
- finanční analýzy, rozbory
- atd
Nabízíme i požadujeme
- férovost, upřímnost a otevřenost – jsme Vaší pravou rukou v podnikání, na kterou se můžete spolehnout, a i my chceme pracovat s vědomím, že nám klient nic nezatajil
- spolehlivost – Co si domluvíme, to platí!
Jak to u nás probíhá?
Velký důraz klademe na moderní technologie. Využíváme informační systém, který nám umožňuje řídit zakázky (s ohledem na zastupitelnost) a hlídat termíny. Cloudové služby nám i klientům garantují přístup k dokladům odkudkoliv při zachování bezpečnosti.
- Při domlouvání spolupráce se snažíme co nejméně zatěžovat kleinta – preferujeme pasivní přístup do bank, domlouváme se s dodavateli na adresném zasílání dokladů, na základě plné moci nebo přístupu do datové schránky komunikujeme s úřady.
- Výměna dokladů probíhá elektronicky, poštou nebo si je vyzvedneme u klienta osobně.
- Veškeré doklady uchováváme v elektronické podobě
Klient při uzavření smlouvy získává online náhled do účetnictví, díky kterému nejen vidí stav účetnictví, ale většinu dokladů si může prohlédnout případně stáhnout.